söndag 2 maj 2010

Heja heja





Får ju en rätt bra fotbollsdos nu för tiden eftersom mitt umgänge gillar att både titta på och springa efter bollar.

Va på en Gauthiod C lags match i söndags som slutade 2-2 mot Tuns brötiga B-lag.
Var faktiskt ganska många på plats denna skäna aprilkväll.

Var även på FCT-Hammarby i veckan..där 2 gamla Grästorpers kom t start EG (Erik Gustavsson) och Marcus Dahlin.

Min vän Josefin hittade snabbt EG i programbladet. =)
Vad blev resultatet..jag tror 3-0 men jag va inte så engagerad i matchen tyvärr. kallt blev det oxå när solen försvann bakom sittläktaren.

Idag (söndag 2/5) spelar C-laget borta. Hur det har gått har jag inte fått rapport om än.

Föresten..passar på att påminna än en gång om att GRÄSTORPSDAGEN blir 21 Augusti i år.

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar