måndag 20 september 2010

Vinst för GIK med 4-0














Ni som känner mig vet att mitt hockeyintresse är lika med....något lågt.
Men seriepremiären i Div 1 ville man ju inte missa...i nya hallen och allt.
Och gud va fint det va. Verkligen kul med att det känns lite mer på riktigt nu....fin entré, café, kiosk och restaurang del. Provade alltihopa under de 3 perioderna haha.
Varför blir man alltid så sugen på massa gott när man går på match?

I restaurangen blev det taco och fajitasbuffé. Golfrestaurangen i Grästorp är det som fixar käket och det var jättegott.
Hoppas verkligen dom kan bygga på och få folk att gå dit så att det går att ha restaurangen öppen. Tycker absolut ni ska ta en matbit innan eller i pauserna..kanske en öl efteråt också. ;)

Mycket folk vart det...694personer klappade händer samtidigt.



Enligt mig (som verkligen kan min hockey...ahum *hosthost*) så var det en rätt seg första period innan GIK:arna tröttade ut andra laget och tog hem matchen.

Hoppas på en bra säsong för alla spelare och supporters...kan hända det blir någon mer match för mig..sen...nångång. ;)

FÖR MER INFO OM GIK, MATCHER, GÄSTBOK O.S.V GÅ IN PÅ http://www.grastorpsik.se/

ASäger som Ehster Wilson..."HEJJJA HEJJJA KÄMPA GÖBBAR, SPEJA MEJAAAAA..HÄÄJA HÄÄJA"

/s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar