söndag 10 oktober 2010

FINALEN!

Halloj! Igår var det FINAL för Ljusfestivalen 2010. Så otroligt mycket folk, över 4000 personer från Grästorp och ställen runt omkring besökte oss igår. Vilket vissa stunder medförde en viss trafikstockning längst vägen. Jag hoppas och tror att ni var trevliga och vänliga mot varandra o kvinnor o barn först och allt det där, hihi.








Clausen och Ahlqvist körde järnet från stora scenen, ett riktigt bra trubadurpar, blev änna lite after ski-känsla. (Jag som vart så otroligt mycket på after ski..ahum...eh..eller...???) Iaf, dom kämpade bra för att värma upp den frusna publiken.

Sedan lämnade dom över till Glápack o serveringstältet som inte ville va sämre utan bjöd på show långt över utsatt tid. Och publiken var helt med på noterna. Fram till ca 01:00 körde vi alla på, stod och frös, åt nygrillat vildsvin, plockade plastglas, dansade, och hade det trevligt. När siste man gått ut från tältet gjorde jag och min sambo detsamma.

Stelfrusna men mycket nöjda med kvällen fick vi som tur var skjuts hem. Va så frusen så natten spenderades i full pyamas, strumpor, extra tröja, täcke + filt. O ÄNDÅ frös jag till inpå morgonkvisten.

DET Var det värt! TOKLYCKAD KVÄLL! Hoppas ni alla som var där och som ställde upp och jobbade känner samma sak. Vi ska vara jäkligt nöjda med den här veckan tycker jag, allihopa.

Söndag = städdag...ses då.

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar